Karlı Deplasman Tribünü

Maçın Cumartesi öğlen saati olması nedeniyle ideal bir deplasman yolculuğuna olanak sağlıyordu.Cuma geceden yola çıkıp, pazar sabahı kısmetse galibiyetle İstanbul'a dönmek üzere yola koyulduk.Yollar temiz, otobüsümüz güzel çok keyifli bir yolculuk yaptık.Mola yerlerinde yedik içtik dinlendik 15 saati aşkın bir süre sonunda Kayseri'ye giriş yapmış bulunduk.Çevre illerden de yoğun olarak bir Karakartal akını vardı Kayseri'ye özellikler İstanbul'dan 7.5 otobüs gelmişti.

Stada giriş yaptığımızda şok bir manzara vardı.Saha pırıl pırıl , ev sahibi takım tiribünleri aynı şekilde fakat bizim bulunduğumuz deplasman tribünü bembeyaz karlar içinde.Bu durumda kar toplarının havada uçuşması ve bize eğlence çıkması kaçınılmaz oldu.Bu ortamda maç başladı.Fakat Beşiktaş'tan eser yok ortada zaten Cisse'nin yerine Ricardinho'nun ön libero oynaması kalemize doğru gelen her topun tehlike yaratmasına sebep oluyordu.Mehmet Topuz sürati ve top sürme becerisiyle bizim defansa çok zor anlar yaşattı ve ilk devrenin sonunda kalemizde çok şansız bir gol gördük.1-0 geride başladığımız 2. yarıya Tello'nun çift sarıdan kırmızıyla atılması tuz biber ekti.Zaten deplasmanda etkisiz bir futbol sergileyen Beşiktaş son dakikalarda kalesinde bir gol daha görerek sahadan 2-0 mağlup ayrıldı.Şampiyonlu yarışında önemli bir deplasmanda önemli bir 3 puan kaybetmenin üzütüsüyle İstanbul'a dönüş tam bir eziyet oluyordu.Saatlerce kilometrelerce yol gelmek ve sonunda mağlup olmak insana en çok koyan şeydir bizim gibiler için.

Fakat bu sonsuz özlem ve sevgi içimizde olduğu sürece kilometrelerin ve saatlerin yeri yoktur deplasman sevdalıların hayatında.Önümüzdeki maçlarda seri galibiyetler almak ve çoskulu deplasman tribünleri sergileyebilmek dileğiyle.